7 kwi 2017

Kartki Wielkanocne

Z okazji nadchodzących Świąt Wielkanocnych zrobiliśmy dziś kartki, pisanki, które wyślemy do Polski do prababć (a Synek ma ich aż 3)


Odrysowałam na kartkach jajeczka a synek wyciął
Poszliśmy na łatwiznę, użyliśmy dab and dot markers (Washable Dab and Dot Dauber Markers ) i naklejki


Na każdej kartce synek napisał swoje imię (dobra praktyka pisania) i prababcia będzie miała się czym pochwalić ;) hehe



Napisałam życzenia w środku, na kopertach dodałam adresy, Synek przykleił znaczki i kartki lecą do ukochanych prababć


Synek nie jest zbyt kreatywny, ani szczególnie nie przepada za malowaniem czy dekorowaniem, dlatego wybrałam dab and dot makers i naklejki. Zrobienie kartek zajęło pare minut, Synek nie stracił zainteresowania, a co najważniejsze mam nadzieję, że karteczki wywołają uśmiech :)



PSSSst... nie zapomnij polubić naszej strony na  Facebook'u by na bieżąco podążać za naszymi pomysłami :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty